دانلود فیلم 2015

دانلود فیلم 2015, دانلود فیلم سینمایی 2015, دانلود فیلم خارجی 2015, دانلود رایگان فیلم 2015, دانلود فیلم 2015 با لینک مستقیم, دانلود فیلم 2015 با کیفیت عالی,دانلود فیلم جدید

دانلود فیلم 2015

دانلود فیلم 2015, دانلود فیلم سینمایی 2015, دانلود فیلم خارجی 2015, دانلود رایگان فیلم 2015, دانلود فیلم 2015 با لینک مستقیم, دانلود فیلم 2015 با کیفیت عالی,دانلود فیلم جدید

دانلود آهنگ من دلم تنگ میشه از محمدرضا گلزار

دانلود آهنگ جدید محمدرضا گلزار با نام من دلم تنگ میشه با بالاترین کیفیت

دانلود آهنگ من دلم تنگ میشه از محمدرضا گلزار

Mohammadreza Golzar Man Delam Tang Mishe دانلود آهنگ جدید محمدرضا گلزار من دلم تنگ میشه

دانلود آهنگ جدید محمدرضا گلزار من دلم تنگ میشه

دانلود قسمت 7 فصل 3 سریال arrow

دانلود قسمت 07 از فصل سوم سریال فوق العاده زیبای arrow با کیفیت 720p

« مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران »

arrow 311 دانلود قسمت 7 فصل 3 سریال arrow

.

نام سریال : کماندار – arrow

ژانر : اکشن | ماجراجویی | درام | معمایی | علمی تخیلی

مدت زمان هر قسمت : 45 دقیقه

روز پخش : پنج شنبه

بازیگران : Stephen Amell, Emily Bett Rickards and Katie Cassidy

خلاصه داستان : بعد از درهم شکستن کشتی جوان عیاش و ثروتمندی به نام الیور کوئین گم میشه و همه فکر میکنن که او مرده اما پس از ۵ سال تو یه جزیز خیلی دور در اقیانوس پیدا میشه و وقتی به خونه بر می گرده مادرش مویرا و خواهره دوس داشتنیی اش ثیا و بهترین دوستش تامی بهش خوش آمد میگن اما حس میکنن که الیور طی اون زندگی مصیبت بار توی جزیره عوض شده، الیور سعی داره حقیقت رو در مورد مردی که بهش تبدیل شده پنهان کنه به شدت سعی داره کارهایی رو که قبلا و وقتی که جوون بود انجام داده جبران کنه، خصوصا آشتی با دوست قبلی خود لورل لنس، همانطور که سعی داره با کسائی که قبلا بهشون نزدیک بود دوباره ارتباط برقرار کنه مخفیانه داره رو شخصیت Arrow ای خودش کار میکنه که از حق خونواده ش بتونه دفاع کنه و…


دانلود قسمت 7 فصل 3 سریال arrow

.

دانلود قسمت ششم 6 فصل پنجم walking dead

دانلود قسمت 6 فصل پنجم سریال The Walking Dead با کیفیت 720p

« مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران »

The Walking Dead S5 21 دانلود قسمت ششم 6 فصل پنجم walking dead

.

نام سریال : مردگان متحرک – The Walking Dead

ژانر : درام | ترسناک | هیجان انگیز

کانال پخش کننده : AMC آمریکا

مدت زمان هر قسمت : 45 دقیقه

روز پخش : دوشنبه ها

بازیگران : Andrew Lincoln, Jon Bernthal and Sarah Wayne Callies

خلاصه داستان : «ریک» یک افسر پلیس است که بعد از گلوله خوردن در حین ماموریت، چندین ماه در بیمارستان بیهوش بوده است. وقتی که او بیدار می شود، می فهمد که دنیای اطرافش توسط زامبی ها (مرده های متحرک) تسخیر شده است، و به نظر میرسد که او تنها شخص زنده است. او برای پیدا کردن خانواده اش به شهر آتلانتا می رود، و در آنجا به گروهی از بازمانده ها بر می خورد که در خارج از شهر ساکن شده اند. همسرش «لوری» و پسرش «کارل» و همینطور بهترین دوستش، «شین» در میان بازمانده ها هستند. اکنون او بهمراه دیگر بازمانده ها باید در دنیایی که پر از مرده های متحرک است، راهی برای زنده ماندن پیدا کنند…

دانلود قسمت ششم 6 فصل پنجم walking dead